Nystart!?

Tänkte jag skulle försöka få liv i min blogg igen, eftersom flera frågat... Jag skriver försöka för jag vet inte hur det kommer att gå. Men med ny telefon kanske...

På det dryga år som gått sen förra försöket har en hel del hänt. Det största som hänt mej personligen är ju den fasta tjänsten. Fast tjänst finns inget som heter längre, tills vidare ska det vara. Men att ha semester och veta att man inte har ett sista datum för sitt jobb är helt otroligt. Man kan ju koppla av!!

Och koppla av det kunde faktiskt mannen i mitt liv också göra den vecka han tog helt ledigt i sommar! Första veckan på 7 år!!

Sen har det ju varit bröllop, bilder kommer. Finns på vickis blogg, men kommer även här, och kanske på fler ställen.

En massa annat smått och gott, bilder kanske kommer, det händer ju hela tiden saker i livet, om man nu bara vågar leva!


High chaparral har fått besök 2 år i rad nu! Där har vi ätit god mat och umgåtts med den härliga familj som Carro har gift in sej i! I år skaffade Morgan sej en lämplig huvudbonad, som inte kommit med på bild trots flitig användning. :-)

Som sagt, fler bilder från olika tillfällen KANSKE dyker upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0