Bilar är en dårskap, men en kul sådan!

Stor del av lördagen tillbringades i Norrköping, tittandes på diverse bilar, mestadel amerikanska sådana. I Linköping regnade det när vi åkte, så regnjackan och en tröja fick följa med, men i Norrköping sken solen och ingen jacka behövdes. En härlig em och kväll med fika i solen i gröngräset med frisk luft, som sen byttes mot cruising på Kungsgatan och bilavgaser i mängd. När kanske några hundra bilägare vill visa upp sina åk i väldigt skiftande skick blir det trångt. Många parkerade istället utmed gatan och stod där tittandes på de som åkte. En del blev tvungna att stanna när bilen kokade eller något annat gick snett (soppatorrt kanske?).
 
 
Våra bilar!
häftig husbil!
Bara några av de snyggaste, enligt min mening! Folkfest! Massor av människor runt Kungsgatan, Norrköping!
 
Slöseri med bränsle? Jo kanske det. Förorening av naturen/luften? Jo visst. Men kul är det!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: VICKY

Jag är inte så intrrsserad av bilar men den ljusblå med husvagn skulle jag lätt kunna tänka mig att ha själv, haha. Om husvagnen följer med ;)

2012-08-29 @ 11:14:32
URL: http://sweetkaylee.blogg.se
Postat av: Andreas H

http://www.youtube.com/watch?v=WldPZQ2tHpQ för dom som vill se klipp från crusingen, filmat från blåa Forden /Ante

2012-10-11 @ 20:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0